zondag 5 maart 2017

'Observaties' nu ook bij andere verkooppunten beschikbaar

Lieve lezers,

 Het bericht met de introductie van 'Observaties' is tot mijn grote plezier, al door veel mensen gelezen.
Ook is het boek al een paar keer aangeschaft waarvoor mijn hartelijke dank!

Zoals ik al eerder schreef was het tot nu toe alleen nog bij "Smashwords' te koop.
Vanaf vanaf vandaag is het ook te koop bij Bol.com en Kobo.

Om jullie enig zoekwerk te besparen staan hieronder de links naar het boek, gewoon even op klikken.



Observaties:    Bol.com




Observaties:    Smashwords


Observaties:    Kobo




Op dit moment zit ik achter mijn Lap Top en geniet van de zon die vrolijk naar binnen schijnt. Op het tevreden snavelgeknars van een van de vogeltjes na, is het stil in huis. Een stilte die alleen wordt onderbroken door het getik van de toetsen terwijl ik werk aan de roman waarvan het eind nog onbekend is. Het boekje dat volgt op Observaties is bijna af maar het zal nog even duren voor het bij de uitgever is.

Mocht bij jullie ook de zon schijnen, geniet er van! Ik wens iedereen een hele fijne dag.

Helen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten