donderdag 23 maart 2017

Freubelen

Freubelen vind ik een gezellig woord dat mij niet alleen aan de kleuterschool doet denken.
Wel aan vroeger, thuis in het gezin met papier, kleurtjes en lijm in de weer.

Tegenwoordig freubel ik op de computer, zo nu en dan moet er iets gemaakt worden behalve een verhaal of nieuwe hoofdstukken voor de roman waar ik aan werk.
En ondanks dat vandaag de zon zo heerlijk schijnt, is de wind hier op het platteland behoorlijk koud.
Reden om weer eens te gaan freubelen. En wat heb ik zoal gefreubeld?

Allereerst een Faceboek pagina, je kunt eigenlijk niet meer zonder. Vanaf vandaag ben ik daar dus ook te vinden, volg de link Helen Varras op Facebook

Voor de Facebook pagina moest ook een herkenbaar profielplaatje gemaakt worden, nog een reden om te freubelen. Het werd een Logo(links) en met dat Logo heb ik een visitekaartje gemaakt (pardon, gefreubeld).

Mocht iemand opbouwende kritiek hebben, laat het mij weten!

En nu ik hier toch ben, vergeet niet dat op 25 maart de Boekenweek weer begint. Deze keer is het gratis Boekenweek geschenk 'Makkelijk Leven'  van Herman Koch. Meer informatie op de site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten