donderdag 3 augustus 2017

Bundel De Zon als eBook verkrijgbaar

Op 15 juli jl schreef ik hier al over de schrijfwedstrijd De Zon van Leessst Uitgeverij

https://www.bruna.nl/ebook/de-zon-9789491863097Tot mijn enorme verrassing en uiteraard grote plezier bevond ik mij onder de deelnemers wiens verhalen gepubliceerd werden. Met 'Brandende Getuige' hoorde ik bij de winnaars. Natuurlijk staat dit in de bundel De Zon. Maar ook 'Gemiste Warmte' is gepubliceerd.

De Zon heb ik intussen gelezen en ik werd getroffen door bijzondere verhalen en gedichten van de andere auteurs en beveel de bundel dan ook van harte aan. Zij is verkrijgbaar bij Bruna.nl (gewoon even op de link klikken).

Een andere fantastische reden om het eBook (3,95 Euro) aan te schaffen is dat er een gedeelte van de opbrengst naar het KWF Kankerfonds gaat. Doen dus!

Je komt direct bij het boekje door niet alleen op bovenstaande Bruna link te klikken, maar ook via de foto.

Ik wens jullie allemaal heel veel leesplezier!

Helen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten